2009. augusztus 3., hétfő

Nyaralás

Alig 30 km-re fekszik a magyar határtól, Bihar megye észak-keleti részén. A legfontosabb pontja turisztikai szempontból a termál fürdője, használva a vizét gyógyászati célokra.,( ami egyre nagyobb hirnévnek örvend, adott a mostani helyzet), de sajnos ráférne még egz kis befektetés. Évek során látogatva nem igazán látszik, hogy sokat újtottak volna, na de minden rosszban van egy kicsi jó, mert az árak ennek okául eléggé elfogadhatoak mindenki számára. Még egyébb látványossága is van ennek a kis településnek, például a gróf Csáky család által a 18. században épített kastély, a Református templom es a Római katolikus templom amelyik 1722-ben épült.
Már harmadszor nyaralunk ugyanazon a helyen, igy együtt a család. Mert annak idején szüleimmel szintén egy jó pár nyarat töltöttünk itt.. Ez jelent már valamit.Úgy érezzük mindannyian, hogy ez a hely az, ahol a gyerekek is jól érzik magukat, és mi magunk is ki tudunk kapcsolódni, tudunk pihenni. De hogyan is ?

Reggeli után a gyerekeknek már elkezdődhet a nap, és fürdés. Jó nézni oket. A levegő forró még este is, de hát milyen legyen, nyár van. Úgy érzem a fejem kitisztult, és az otthoni dolgok messze távolodtak, mind mind másik bolygón vannak.

Hét nap után haza értünk szerencsésen, s már egy újjabb kikapcsolodási lehetőségról tanakodtunk.

Végül egy kis halászatra és sátorozásra esett a választás, amiről a fiúk döntöttek. Gábor izgatottan várta hiszen nagy élménynek mutatkozott mivel most először töltötte éjszakáját sátorban tó mellett. A két napos kiruccanás szerencsével is jár, t sok halat fogtak a fiuk, no meg a lányok is:), úgy látszik nagyon éhesek voltak a halacskák, mert mire haza indultunk már nem igazán fértek a hálóba.

Egy kis tábortüzre is futotta, arrafele kevés a fa:( , Gábor gondoskodott róla.

A nagy meleg elől még a vizbe bujtak, kis szirének:)

Egy szóval szép volt, jó volt, kellemes élményekkel tértünk haza.